Pagina's

dinsdag 28 juni 2011

Nieuw Projectje !!!

dit is mijn oooh zoo gezellige zolderhoekje !!
nu wil ik daar iets leuks mee gaan doen, ik heb me een avondje zitten bedenken en ben op een grandioos leuk idee gekomen.
bij mijn ouders op zolder staat nog een leuke stoel.... en op de foto's hieronder kun je zien wat ik nog meer ga doen....

de gezellige zolderhoek... :( niet dus....


1 van de dingetjes die ik nog verder moet afmaken voor het hoekje... (deze staat al 3 jaar op de zolder te wachten tot ik hem afmaak !! )

en hier een saai schemerlampje die ik ga oppimpen !!


Ik ben eens benieuwd hoelang het duurt voordat ik alles klaar heb !!!
ik zou zeggen laat je maar verrassen !!

2 opmerkingen:

  1. Veel plezier met pimpen dan maar^_^
    Tafeltje ziet er veelbelovend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom in blogland Melanie. Je zal zien het is verslavend en voor je het weet heb je 100 volgers.
    Leuk dat je mij volgt. Ik ga jou ook in de gaten houden hoor!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen